Hammer Bowl I 2017

Ugh minęło troszkę czasu bez jakiegokolwiek wpisu, ale podziało się wiele, roboty było w opór i generalnie jakoś tak bez większej chęci do życia. Jednak dzięki solidnemu kopniakowi od Kapitana Shawassa udało mi się zorganizować z jego pomocą pierwszy turniej Blood Bowl pod nazwą Hammer Bowl.

Spotkanie trenerów odbyło się 17.06.2017 w sklepie Vanaheim.pl który pomimo przeładowania spowodowanego premierą ósmej edycji Warhammer 40.000 wygospodarował dla nas odpowiednią ilość miejsca, za co chwała im. Grało 8 drużyn a w sumie 9 bo pamiętać należy jeszcze o naszym Kapitanie Shawassie który jako sędzia główny zagrał tylko pierwszy mecz gdy liczba zawodników była nieparzysta a następnie po przyjściu spóźnialskiego oddał mu pole na kolejny mecz. Ja sam miałem tą przyjemność że grałem, chociaż Sędzia był nieugięty i nie dał się przekupić w żaden sposób tak bym chociaż wskoczył na podium :(



Turniej uważam za udany ponieważ był esencją tego co podoba mi się w Blood Bowl i tym jak naprawdę uważam, że mecze tej gry wyglądać powinny. Nie brakło fajnych akcji których szansa na wykonanie wynosiła jakieś marne kilka % , wszyscy grali uśmiechnięci, życzliwi. żarty sypały się nie tylko pomiędzy aktualnie grającymi ze sobą ale także rykoszetowały na sąsiednie boiska. Bez niepotrzebnego spinania jąder, jednak z stosunkowo poważnym podejściem do meczu i samej sytuacji na boisku.

Poniżej lista graczy którzy wzięli udział w historycznym turnieju Hammer Bowl I 2017




1. Kotlet (Necromantic) - puchar Mistrza Mistrzów
2. Baal Tazar (Norse)
3. Byku (Orcs) - Dodatkowy puchar Mistrza Piłki za największą ilość TD
4. Booxi (Dwarves) - Dodatkowy puchar Mistrza Kastetu za największą ilość CAS
5. Stone (Skaven)
6. Liefather (Skaven)
7. Siermiężny (Humans)
8. Yuuki (Necromantic)
9. Shawass (Chaos Pact)



Mam nadzieję, że inni bawili się równie dobrze jak ja chociaż moja kondycja zdrowotna pozostawiała wiele do życzenia i odpokutowuje to do dzisiaj. 

A teraz czas na podziękowanie:

Bardzo dziękuję wszystkim przybyłym, ponownie Shawassowi za mobilizacyjne kopnięcie mnie w dupę oraz trzymanie pieczy nad całym turniejem, Sklepowi Vanaheim.pl za nagrody i udostępnienie miejsca. Andrianikowi za przygotowanie projektu pucharów oraz customowych Hammer Bowlowych dugoutów. Szajna Laser Cut za cierpliwość do mnie i wykonanie pucharów :) 
 


Zapraszam na kolejny Hammer Bowl !!!

Nie jedzcie kaktusów kolce na wyjściu robią się nieprzyjemne. 

Komentarze

Popularne posty