Brokk Grungsson Lord-magnate of Barak-Nar

Ło kurwa ale chop ma długie imię. To może być efekt krasnoludzkiego lub po prostu typowo męskiego kompleksu, aleee co ja tam wiem.
Pewnie już mówiłem, że kita mi nakurwia wiatrak na sama myśl o Kharadronach, hype od momentu pierwszych zdjęć jest taki, jak ciśnienie u marynarza który wie, że jutro wreszcie wróci do portu po półrocznym rejsie. Zresztą jak nie zakochać się w gościach którzy na statkach mają małe gwiazdy śmierci ? a do tego są wśród nich kozacy którzy takie gwiazdy śmierci montują sobie do pleców i popierdalają po niebie szukając kogoś komu można spuścić wpierdol.
Dzisiaj kilka słów o ziomeczku który dowodzi tym latającym wpierdolem. Dopiero odebrałem model, zrobiłem zdjęcie kalkulatorem, sklejenie tego to jakieś 40 minut bo elementów jest naprawdę wpizduuuuuuu. U mnie z jakiegoś powodu gościu wygląda troszkę inaczej niż na fotce z pudełka. Dlaczego ? nie wiem kurwa bo sklejanie modelu jest braindeadowe i wszystko do siebie pasuje lepiej niż w Ikea...




Majestic as fuck nie ?


W środku 2 ramki, książeczka która błyszczy się jak psu jaja, podstawka 50 mm i z jakiegoś powodu 3 patyczki do latania (pewnie ten sam zestaw który dostaniemy przy innych latawcach.)


Części jest sporo, ale z nadlewkami nie ma jakichś super wielkich problemów



To jednak z nadlewek która naprawdę bardzo mnie zaskoczyła, bo jest kurwa wielka i na łokciu. Dlaczego jest na łokciu ? Zaoblonym elemencie który cholera mega ciężko jest obciąć i ogarnąć to, żeby jakoś wyglądało?!


 Dafuqqqqq ?!



No i tutaj coś czego nie rozumiem... dlaczego u mnie lufa jest pod innym kątem niż na obrazku ?

Tył jak tył. Po prostu fajny latacz.

No, czas więc na jakieś podsumowanie. Fajny ludek ? - no zajebisty ale czy warty 100 zł ? No tutaj mam mega dylemat bo gościu jet naprawdę zajebiście szczegółowy, dopracowany i ma takie solidne pierdolnięcie. Ja nie żałuję, obawiam się tylko, że nie będę go wystawiał bardzo często w grze i to może mnie solidnie wkurwić bo jak ludek jest fajny i napierdala to chciałbym nim grać. Aha, mnie cylinder się podoba, gość wygląda jakby spierdolił z planu zdjęciowego Belle Epoque czy innego kostiumowca i srogo na pełnej leciał na miasto.

Bawcie się.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty